آفت شته در درختان گردو و راهکارهای لازم برای پیشگیری از این آفت
نوشته شده توسط : زهرا

آفت شته در درختان گردو

درختان گردو درختانی مقاوم هستند و می توانند در برابر سرما مقاوم باشند اما خب نه در حالتی که درخت در معرض یخبندان قرار بگیرد از طرفی درختان گردو می توانند بر اثر برخی بیماری و آفات از بین بروند و یا میزان باردهی و کیفیت محصولات آنها آسیب ببیند.آفت شته یکی از آفاتی است که می تواند درختان گردو را به خود دچار کند.

شته یکسری موجودات بسیار ریزی می باشد که در قسمت مختلف برگ ها قرار می گیرد و از همان تغذیه می کند.انواع مختلفی از شته ها با رنگ متفاوت وجود دارد که هر کدام به میزانی به درختان شما آسیب وارد می کند.

درختان گردو به مراقبت ها و نگهداری نیاز دارند تا حداقل به این آفات و بیماری دچار نشوند بسیاری از گیاهان هستند که می توانند به این آفت شته دچار شوند.شته از دسته آفاتی است که در هر جایی از برگ می تواند قرار بگیرد تغذیه خود را از همان جا انجام میدهند.

سعی کنید به آبیاری و کوددهی درختان گردو خود بسیار اهمیت دهید و آنها را به موقع و بدرستی رسیدگی کنید.این آفات می توانند به درخت یک آسیب جدی وارد کند.

شته ها به صورت دسته جمعی به درختان گردو حمله می کنند و تا حدود 20 روز زنده می مانند.این شته های از سن 7 روزگی می توانند تولید مثل را آغاز کنند.بهتر است حتما نهال گردو مقاومی را برای کاشت انتخاب کنید.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

خرید نهال گردو در کرج

نهال گردو در کرج





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: